P4 Plus. Låtinformation försvinner.

Hej.
Jag har en Samsung Galaxy 6 med Android 7.0. Ofta försvinner eller fryser låtinformationen, d v s den lilla remsan med text som glider förbi i nederkant på appen. Efter kl 18 försvinner låtinformationen helt och hållet.
Varför är det så?
Undrar  Ulf Palm, en trogen P4 Pluslyssnare.

Kommentarer

  • Hej Ulf!

    Det första problemet tar jag med mig till app-utvecklarna och hör med dem om de har några idéer om vad det beror på.

    Att sändningen inte har någon låt-information efter klockan 18 skulle jag tro beror på att vi går över från Claes-Johan Larssons sändningar till en annan musikmix, som på något vis inte fungerar som den ska (möjligen läggs musiken inte in på rätt sätt eller rapporteras inte in korrekt).

    Jag hör med en kollega vad som kan ligga bakom problemet, och oavsett om det är tekniskt eller ett handhavande-fel, så försöker vi komma till rätta med det.

    Tack för att du rapporterade in det!
    Annika Webbmaster