P3 Star behöver bättre musik

Ni säger att ni aldrig kör en dålig låt men det håller jag inte med om. Flera gånger om dagen hör jag den uttjatade och värdelösa "Despacito" och sen den tråkiga Ed Sheeran. Det är helt okej och bara köra dessa låtar en gång om dagen och inte fem.

Kommentarer

  • Hej
    Jag har bjudit in redaktionen att svara dig. Tack för ditt inlägg
    mvh
  • Hej Sofie,
    P3 Star är en kanal som mestadels spelar ny musik och eftersom Despacito har varit sommarens stora hit har den därför spelats mer än en gång om dagen. Hoppas du gillar våra övriga låtar!
    Hälsningar P3 Star