p3 guld

kommer alla nominerade artister till galan?

Kommentarer

  • Hej Sofia!
    Jag har skickat frågan vidare till min kollega Arna Sunje som arbetar med P3 Guld, och hoppas att hon kan svara.

    Är det någon eller några av artisterna du är extra intresserad av att få veta ifall de kommer?
    Annika Webbmaster
  • Hej Sofia!
    Alla nominerade artister är inbjudna till galan men vi kan tyvärr inte garantera att alla kommer. Vissa kanske är upptagna med andra åtaganden men vi hoppas så klart att de kommer.

  • Tack för svaret! Är då väldigt nyfiken på om Zara Larsson kommer?
  • Tyvärr vet dom inte det ännu, hälsar min kollega på P3 Guld.