P2 Tablå på nätet stämmer inte med det jag hör i radion?

Jag bor i Skåne och lyssnar oftast på P2. Men tablån på er hemsida stämmer inte på eftermiddagarna. Där kan till exempel idag måndag 12 nov 2018 anges att Lördagsmorgon ska sändas 1300 till 1556. Men det jag hör är sändningar på minoritetsspråk som exempelvis samiska. Jag vill höra det som anges i tablån - vad gör jag (eller ni) för fel?

Kommentarer

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.