P2 rullande text i SR play: saknar kompositör

Varför visas inte kompositör i den rullande texten. Endast låt och vem som spelar. Gäller P2 i SR play för iPhone.

Kommentarer

  • Bra fråga!

    Gissningsvis beror det på att P2 använder samma tjänst som de kanaler som spelar populärmusik, där artisten ofta är mer central än kompositören.

    Inom den klassiska musiken är det oftare kompositören som är mest intressant. Jag hör med app-utvecklarna om det finns möjlighet att göra en special-lösning för P2!

    På vår hemsida hittar du låtlistor för P2 där både kompositör och artist brukar finnas med:
    P2:s låtlista
    Annika Webbmaster
  • Tack Annika för snabbt svar! Då hoppas vi att dom vill ändra detta