P2 fågeln - Fåglar A-Ö i SR appen

På er hemsida finns det möjlighet att lyssna på olika fåglar (Fåglar A till Ö) i programmet P2 Fågeln.
Varför finns inte dessa att lyssna på i Appen?
Försöker lära mig mer om fåglar och deras läten. Detta hade vart en väldigt bra resurs då med tanke på att det är möjligt att göra egna spellistor i appen.

Kommentarer

  • Hej
    Det beror på att P2-Fågeln är artiklar med klipp, och i nuläget så syns dessa inte i appen (med undantag av nyheter).

    mvh
  • Skulle det vara möjligt att få tillgång till dessa i appen framöver?
  • Det finns tankar om att göra det möjligt att göra en del klipp tillgängliga i appen, men jag vet inte alls vilken prio det har.
    Eftersom just dessa fåglar är så populära så vore det kanske värt att göra om de till poddar istället så att de blir tillgängliga i appen.

    mvh