Oordning bland SRs poddar i ITunes

Varför finns inte alla SRs poddar under rubriken Sveriges Radio? Vissa, även aktuella program, måste sökas..

Kommentarer

  • Hej
    Vilka poddar är det du saknar?

    Jag vet att iTunes har problem med att visa vissa poddar för tillfället, så det kan kanske vara det som är problemet.

    Mvh
  • T ex Fredag i P4 Jukeoxen i P4, Filosofiska rummet och Människor och tro.
    Hälsningar Renja
  • De ser ut att ligga rätt - jag tror det är så att iTunes bara inte visar alla när man tittar på Sveriges Radio.

    Mvh