Önskesöndag med Lisa?

Hej jag kan inte få fram programmet, hittar ingen länk!
Hur gör man?
Hälsn Ewa i Stråvalla

Kommentarer

  • Hej Ewa!

    Detta är inte ett vanligt program som du kan lyssna på i FM-radio eller i efterhand från vår hemsida, utan sänds endast direkt i webbkanalen P4 Plus.

    Här står det mer om Lisa Syrén och att du lyssnar söndagar klockan 14–18!

    Lisa Syrén sänder även ett program i vanliga P4, Lördag med Lisa. Det programmet sänds väl tidigt för min smak, men kan i gengäld avlyssnas i efterhand här:
    https://sverigesradio.se/lordagmedlisa

    Jag håller med om att detta är otydligt och funderar över vad vi skulle kunna göra åt saken.

    Trevlig lyssning!
    Annika Webbmaster
  • VILL HÖRA LÅT MIG FÅ TÄNDA ETT LJUS MED SIV PETTERSSON.
    tACK SÅ FÅR VI SE OM DETTA FUNKAR.

  • Hej!

    För att önska program i Lisas Önskesöndag, ska du skriva till adressen p4lisa@sverigesradio.se

    Att skriva hit fungerar tyvärr inte. Vi som svara här hjälper lyssnare som har problem med webben och appar.

    God jul!
    Annika Webbmaster