Onödig förändring i Android-appen: blinkande hemskärm

Inte roligt med att Fortsätt lyssna delen blinkar ... Ta bort  blinket! Det finns för många datanördar som går till överdrift! / Tack för hjälpen

Kommentarer

  • Hej Anders,

    kan du förklara lite mer vad du menar när du säger att Fortsätt lyssna-delen blinkar? Är det på hemskärmen (den delen som har karuseller som man kan svepa i sidled)? Hur ofta blinkar den?
  • Karuseller som man sveper i sidled....

  • Och när du säger att den blinkar, är det en gång eller gör den det väldigt ofta? Är det när du spelar något från karusellen? För att kunna förstå varifrån blinkandet kommer behöver vi förstå på vilket sätt det blinkar, om det är meningen (vissa saker ska få karusellen att blinka till, så jag vill bara kunna utesluta de händelserna).