Öka/ minska bas/ diskant

Hej,
Lyssnar via android Samsung Galaxy, oftast genom trådlösa bluetothlurar eller genom Bang O. Bluetothspelare.
Fråga:
Går det att göra inställning/ändring avseende bas o diskant?
Tack

Kommentarer

  • Hej
    Du kan inte reglera bas o diskant i Play-appen, om det är detta frågan avser. Däremot finns väl sådana reglage på viss bluetoothutrustning, framgår av en liten sökning. Men där får jag hänvisa till respektive manual.
    Mvh