Nyheter

Idag när jag startade appen var nyhetsfliken nere i mitten borta. Hur ska jag nu kunna läsa och lyssna på nationella och lokala nyheter. Det vat ju så bra med olika flikar för lokalt, corona, kultur, vetenskap osv. Det enda jag når är toppnyheter på startsidan men där kan man jusjälv inte bläddra utan får alla upplästa.

Kommentarer

  • Hej.

    Detta problem har dykt upp på gamla versioner av appen, vilken version av appen har du? (Det går att kolla längs ner på Min sida --> Inställningar)

    Är problemet kvar om du laddar ner senaste versionen av appen (20.4.2)

    Hälsningar App-teamet
    App-utvecklare