Ny telefon - önskar kunna få med mig mina sparade program.

Jag skulle vilja kunna ladda ner SR play på nytt i en ny telefon, och då ha tillgång till allt jag sparat i appen i den gamla telefonen.
Går det?
Av olika anledningar kan jag inte använda gamla säkerhetskopior.

Kommentarer

  • Hej Maria!
    Ursäkta det sena svaret!
    det beror lite på hur du lagrat ljuden. Men ligger allt på telefonens minne så blir det nog dessvärre svårt.
  • Har nyss bytt telefon och använder även en telefon i arbetet. Ett liknande önskemål är att kunna ha samma sparade favoriter på alla enheter.
  • Hej Jonatan!
    Jag förstår behovet och det är en bra synpunkt på appen. Det skulle kräva något slags inlogg i appen och kanske även på webben och det är inget som jag hört att vi planerar dessvärre. Jag framför ditt förslag till utvecklarna!
  • Jag håller med! Jag byter telefon titt-som-tätt och måste lägga ner en hel del tid på att "få det som det var"med favoriter och hur min profil skapats med förslag o dyl. samt att lyssnade program blir åter markerade som "olyssnade"
  • Tack!

    Jag för vidare din beskrivning av problemet till app-teamet, så att de tänker på att det finns relativt många lyssnare som av olika skäl behöver byta telefon ofta, och att det skulle vara önskvärt att kunna spara/exportera en del personliga inställningar och historik.
    Annika Webbmaster
  • Hej! Jag har samma önskemål som ovan: ett enkelt inlogg så man får med sig sparade favoritprogram mellan telefoner (och kanske även datorn) hade varit toppen!
  • Tack för att du berättar att detta är viktigt för dig!

    Både det team som gör appen och de som gör sajten är medvetna om fördelarna, och jag tror att vi kommer att hitta en lösning i framtiden, men att det tyvärr dröjer ...

    Annika Webbmaster
  • Finns det nåt sätt att föra över historiken och sparade favoritprogram när man byter telefon än?

    Känns som det varit önskemål från många länge. Kanske läge att prioritera sett nu... borde inte vara allt för komplicerat... 😉

    Är lite irriterande att allt försvinner när man måste installera om.

    Tack på förhand!

    Mvh / Mathias Berndt
  • Mathias inlägg var en dubblett, och vi håller svaret till den tråd jag redan har hunnit svara i:
    Exportera historik och favoriter​​​
    Annika Webbmaster