Notiser om cookies

Ni behöver inte berätta 2-3 ggr per sida hur ni hanterar cookies, och när man klickar ”jag förstår” får gärna meddelandet försvinna, vilket det inte gör nu
Jag har Apple Mini (6) och software 12.4.1

Kommentarer

  • Hej
    Det är en bugg som vi sett någon gång tidigare på äldre iOS-enheter och som löstes då, så vi får titta på varför det uppstått igen.

    mvh
  • Det här är ju en känd bugg, även på nya iOS.
    Kan ni inte slå av cookies tills ni löst det?
  • Detta påpekade jag ovan den 30/9, problemet fortfarande kvar. Fixa nu, tack!
  • Hej
    Detta finns i vår bugg-backlog, men vi har inte haft möjlighet att titta på den ordentligt än, men jag ska se till att den blir upprioriterad till vår buggfredag nu på fredag.
    Vi har dock inte fått in flera rapporter om problemet, och har inte heller kunnat återskapa det på någon av de enheter vi har tillgång till, så den är svår att angripa.

    mvh
  • Köp min Ipad så ser ni!
    ​😊
  • Jag kan hjälpa till att felsöka, eftersom jag kan återupprepa buggen.