Nedladdning till dator

Nedladdning till dator av vissa program i P1, nämligen Studio Ett torsdag 13 augusti 16.02 - 17.45 och alla avsnitt hittills av Svarta svanar, fungerar inte.

Kommentarer

  • Hej!

    Svarta svanar finns inte för nedladdning hos oss på Sveriges Radio. Programmet produceras av UR, och på deras hemsida går det att ladda hem. Jag fick leta ett tag, innan jag fann nedladdningslänken vid fliken "om programmet".

    Här finner du serien hos UR:
    https://urplay.se/serie/217635-svarta-svanar-nar-historien-byter-riktning

    Att nedladdning av dessa avsnitt finns på UR:s sida framgår inte på sidan hos Sveriges Radio. Jag kontaktar redaktionen och tipsar dem om att länka till sin egen sajt och skriva lite om att avsnitten är tillgängliga hos dem - och går att ladda ned - även sedan de försvunnit på vår sida, vilket kommer att ske 30 dagar efter sändning.

    Studio Ett det aktuella datumet verkar vara en ren miss från redaktionens sida. Eftersom det inte är ett återkommande problem, lämnar jag det utan åtgärd. Vill du själv återkoppla till dem, så har de adressen studioett@sverigesradio.se

    Annika Webbmaster