Nedladdat och carplay

Snälla: Fixa carplay för nedladdat. Samt att nästa nedladdade automatiskt spelas. Eller kan man fixa via annan app?

Kommentarer

  • Hej Johan!
    Eftersom nedladdningen tyvärr lär dröja innan den kommer till Carplay, är det annan app som rekommenderas.

    CarPlay Life listar ett antal appar här:
    http://www.carplaylife.com/tag/podcast/

    Hur deras CarPlay-versioner är har jag ingen aning om, men Pocket Casts och Overcast (som jag alltid tänker på som överkast) är appar som jag vet har bra rykte i sin "vanliga version" och med möjlighet att sortera nedladdade poddar, så det kan ju vara bra appar att kika på.

    Lycka till och dela gärna med dig av hur du tycker att det fungerar!
    Annika Webbmaster