När direktsändningen är slut

Hej,

När en extrainsatt nyhet (direkt) sänds och den är över, fortsätter inte strömmen utan man får en loop på kvinnan som säger att ”det här är Ekots webbkanal...”.

Vore toppen om den linjära radio kunde fortsätta spela istället för att starta en ny ström.

Kommentarer

  • Hej
    Det är en egen kanal bara för extrasändningar, och jag tror det är medvetet att P1 inte går in där när det inte är sändning för att man inte ska ta fel på vilken kanal det är man lyssnar på.

    mvh