Morgonandakten ladda ner

Hej. Angående morgonandakten med Klas Parknäs. Varför går inte hans program "Vändpunkten" från 31/12 att ladda ner? De övriga går ju. Lena.

Kommentarer

  • Hej Lena!

    Jag utgår från att det är en miss och skriver till redaktionen på adressen liv@sverigesradio.se och ber dem att lägga ut även denna andakt.

    Det är de enskilda redaktionerna själva som har hand om detta. Det kan vara bra att känna till om du stöter på liknande fel framöver, eftersom det förstås går snabbare om frågan inte mellanlandar hos oss innan.

    Tack för att du berättade att programmet saknas för nedladdning!
    Annika Webbmaster