Mina nedladdningar

Hej! Varje kväll har jag petat in lurarna i örat när jag ska sova för att somna till någon av era utomordentliga poddar( jag laddar ner kanske 10-15 program och trycker spela alla). Men den senaste tiden när jag kvällen efter ska fortsätta lyssna (spela alla igen) går den alltid till slutet på programmet, cirka 5 sekunder kvar. Och likaså med nästa program jag laddat ner. Enda sättet jag kan komma runt problemet är att tömma minnet i inställningarna i Android och börja ladda ner programmen igen. Det blir lite tidskrävande och tar bort tjusningen med skapa en egen lista.

Kommentarer

  • Hej.

    Är problemet att avsnitt du lyssnat halvvägs på hoppar till slutet? Det är en bugg vi har noterat och ska försöka lösa, oklart när den fixen kommer ut.

    Är problemet att du vill lyssna på samma lista med avsnitt igen? Då kan du prova att rensa i lyssningshistoriken vilket du kan göra på "Min Sida" genom att gå in på "Lyssningshistorik".

    Hälsningar,
    App-teamet
  • Hej! Avsnitt som jag lyssnat färdig på och vill lyssna om, de börjar om med endast ett fåtal sekunder kvar på avsnittet.
    Jag provade nu med att ta bort lyssningshistoriken som ni tipsade om, och det hjälpte. Tack för supporten.
  • Tack för att du bekräftade att detta hjälper!
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.