Min lista.

Hej!
När jag sparar något i min lista. Och sen går in och ska se på min lista. Finns inget sparat där, dvs tycks ej fungera. Har ni något tips. Tack
Hälsningar
Philip

Kommentarer

  • Hej Philip!

    Gäller detta vår hemsida eller appen Sveriges Radio Play? Funktionen Min lista finns på båda.
    Annika Webbmaster
  • Hej Annika!

    Det gäller SR play.

    Philip
  • Tack!

    Kan du ge exempel på ett avsnitt som du försökt lägga till i Min lista?

    Vad är det för telefonmodell?
    Annika Webbmaster
  • Hej!

    Provat massor med olika program, avsnitt.
    Tex. P3 historia etc. Modell. Samsung j3 tror jag.

    Philip
  • Jag känner inte igen felet sedan tidigare, men funderar över om det kan vara samma problem som jag sett hos lyssnare där inställningar för push-notiser "inte fastnat" i vissa lägen.

    Testa om detta fungerar:
    Gå till en programserie (ex. vis P3 Historia). Välj ut något avsnitt och tryck på trepunktsmenyn medan du fortfarande är kvar i programseriens avsnittsarkiv och lägg till programmet till Min lista. Gör om med minst ett program till.

    Gå sedan till Min sida via länken i nederkanten. (Du skall alltså i detta läge inte navigera genom att använda telefonens back-knapp, om J3 har en sådan.)

    Välj Min lista. Är den fortfarande tom, eller har de nyss inlagda avsnitten hamnat där som de borde?

    Om avsnitten lagts till i listan:
    Starta om Play-appen. Finns avsnitten kvar i Min lista?
    Annika Webbmaster
  • Om min beskrivning behöver förtydligas, så hojta till ...
    Annika Webbmaster