Min lista borta

Hej!
Jag hade en sparad lista hos er, men nu är den helt försvunnen. Skulle hemskt gärna vilja få tillgång till den igen.

Kommentarer

  • Listan sparas lokalt på datorn i webbläsarens "LocalStorage", så du måste använda samma datorkonto och webbläsare för att komma åt samma lista. Detta innebär kanske också att listan kan försvinna om man väljer att rensa sparade kakor och webbläsardata.

    Jag har själv gjort ett skript för att spara ut listan till en textfil, mest för att kunna ändra spelordningen, men också för att kunna spara undan och läsa tillbaka listor i efterhand. I princip skulle man också kunna dela listor med varandra genom att e-posta dem t.ex. Kruxet är att man får köra skriptet i sidan manuellt från webbläsarens utvecklarverktyg, och det fungerar väl endast på skrivbordsdatorer i nuläget vad jag känner till.