Min Lista - automatisk uppspelning

Hej, undrar bara varför ikonen "spela alla" funktionen har försvunnit har provat att av och ominstallera appen rensat cache etc....det var så kanon att Min Lista AUTOMATISKT gick över till nästa spår.
Tack på förhand
Matte Olsson.

Kommentarer

  • Hej Matte!

    Den automatiska uppspelningen av avsnitt på Min lista, Nedladdat och Nya avsnitt av program du följer finns kvar, men ser lite annorlunda ut.

    Med den tidigare knappen Spela alla gick det endast att spela listan "från start", men numera kan du börja en spelkö med vilket avsnitt du vill och sedan spela upp de följande avsnitten. Tricket är att starta ljudet när befinner dig i Min lista-vyn. De gör du genom att trycka på valfri liten avsnitts bild, där play-knappen finns.

    På bilden nedan har jag markerat var man trycker för att starta spelkön. Den kommer (som synes) från Nedladdat men det ser i princip likadant ut på Min lista, så jag hoppas att den bidrar till att du ska få till detta!

    Om du istället trycker på texten till höger om avsnittsbilden, med avsnittets titel och där det står hur långt avsnittet är, .så lämnar du listan och går in på just detta avsnitts sida. Om du därefter trycker på play i den stora avsnittsbilden, så spelas just det avsnittet upp - men inga fler avsnitt.

    Detta lät krångligare än det egentligen är. Det korta svaret är:

    När du är i en lista du vill spela upp i en obruten följd, ska du starta ljudet genom att klicka på bilden - inte på texten!
    Annika Webbmaster