Min fråga: Skämtar ni? ’Den flämtande maskinen’

Hej. Är det lämpligt att på hemsidan göra reklam för ett creepy-pod-avsnitt som heter ’den flämtande maskinen’ med tanke på den utbredda oron? Jag åsyftar skräcken för att nära och kära ska behöva respiratorhjälp, pga virusepidemin och dess sjukdom. Mvh R

Kommentarer

  • Hej Harry!

    Intressant fråga, men tyvärr är detta fel forum. Vi som svarar i supportforumet arbetar med att lösa tekniska problem med våra webbtjänster och appar. För innehållsfrågor är det bättre att kontakta redaktionen (creepypodden@sverigesradio.se) eller Lyssnarservice, lyssnarservice@sverigesradio.se

    Jag skickar din återkoppling till Creepypodden.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.