Melodikrysset i iOS tappar svaren

Hej,
Ibland tappar appen för Melodikrysset svaren om man stänger ner appen. Oftast är några svar kvar men större delen försvinner

Kan jag dela appdatan med er på något sätt för felsökning?

Kommentarer

  • Hej Andreas och förlåt att du inte fått svar på detta.

    Sker det enbart när du helt stänger ned appen genom att svepa bort den, eller försvinner det du skriver även när du tillfälligt lämnar appen för att exempelvis svara i telefon eller googla efter vem som sjöng en viss låt ...?
    Annika Webbmaster
  • Hej
    Om jag endast går ur programmet och tillbaka snabbt är det kvar är jag ganska säker på. Men om jag ska rätta veckan efter så är delar av krysset borta.
  • Hej igen!

    Tyvärr har vi inte lyckats lösa detta och har inte resurser att felsöka vidare.

    Om du vill kan du testa att lösa krysset på vår hemsida istället. Den lagrar data lite annorlunda än appen och fungerar bra på Ios:
    Lös Melodikrysset på webben

    Lycka till med kryssandet nu i helgen, och tack för att du ville hjälpa oss att lösa detta!
    Annika Webbmaster