Melodikrysset app fungerar inte på ios13

Hej,
Det verkar inte som att Melodikryssetappen och iOS 13 är kompatibla.

/Patrik

Kommentarer

  • Hej Patrik!

    Vi har löst felet och en Ios 13-kompatibel version av appen väntar på Apples godkännande, men jag misstänker att de har rätt många appar på kö, med olika saker som behövt åtgärdas med anledning av den nya Ios-versionen ...

    Melodikrysset på vår hemsida bör fungera även på Ios 13:
    Lös Melodikrysset på webben

    Tack för att du snabbt rapporterade in detta!
    Annika Webbmaster