Marika, P4 Kronoberg?

Hejsan! Jag jobbade som Kommunal dagbarnvådare 1983 o en av barnet som var hos mej o hennes mamma jobbade på Radio Kronoberg o hennes namn var Marika.Finns hon hos er M,V,H,Inga-Britt

Kommentarer

  • Hej Inga-Britt!

    Jag tror att det bästa är att skriva till P4 Kronoberg och fråga! Även om hon inte skulle arbeta kvar på kanalen idag (det har ju gått 35 år!), så kanske de vet vad hon gör idag eller kan hjälpa dig att komma på vad Marika heter i efternamn ...

    Du hittar olika sätt att kontakta P4 Kronoberg här:
    Kontakta P4 Kronoberg

    Lycka till!
    Annika Webbmaster