Madonna i päls?

Hur lyssnar jag på boken Madonna I Päls, uppläsare Johan Kruse från december 2020.

Kommentarer

  • Hej!

    Tyvärr går inte detta längre.

    Du kan lyssna och ladda hem våra uppläsningar i 30 dagar efter det att sista avsnittet av en följetong sändes (utom med ett fåtal serier som vi har längre rättigheter för).

    Det här är lite otydligt och vi försöker hitta något sätt att redovisa vad dom gäller på ett bättre sätt, för det går att lyssna på Radioföljetongen även sedan vi tagit bort det hos oss - om du har laddat hem det så att det finns "utanför våra plattformar", vilket i princip innebär att ladda hem det med en annan podd-app eller från vår hemsida gör att du har kvar det i efterhand. Däremot försvinner avsnitt som du laddat hem i appen Sveriges Radio Play.

    Det hjälper förstås inte dig här och nu - men är bra att veta inför framtida sändningar.
    Annika Webbmaster
  • Tack för snabbt svar.
    Kan man köpa inspelningen någonstans? Finns inte som ljudbok på marknaden såvitt jag sett.
    Mvh Marie-Louise
  • Den finns, med Ingemar Nygren som uppläsare, som talbok (alltså inte samma inläsning som den vi sände):
    BTJ: Madonna i päls av Ali Sabahattin

    Jag vet inte hur möjligheten att låna via biblioteket ser ut för närvarande, men jag hoppas att du kan låna boken den vägen, ifall du inte vill köpa den.
    Annika Webbmaster
  • Tack igen för hjälpen. Toppenbra.
    Mvh Marie-Louise