Lyssna på srplay i Grekland

Hej, jag bor långa perioder i båten i Medelhavet, och saknar mycket att kunna kunna följa nyheter och andra program på SRplay som vanligt. Varför funkar inte det? Finns det något sätt?

Kommentarer

  • Hej!

    Appen behöver vara uppkopplad mot ett wifi eller mobilnätet.

    Eftersom du nog inte har den möjligheten när du är till sjöss, kan du då lyssna på avsnitt som du laddat hem innan, så ladda gärna hem exempelvis en radioföljetong, P3 Dokumentär eller något avsnitt av Sommar & Vinter i P1 medan du har tillgång till wifi, så att du kan lyssna när du inte är uppkopplad.

    Trevlig helg och trevlig lyssning - även utan nätverk!
    Annika Webbmaster