Lyssna på sr genom wi-fi?

Hej, går det att lyssna på appen eller på sr.se genom min Sonoshögtalare som är ansluten till min telefon via wi-fi? Isåfall hur? Jag hittar bara symbol för chromecast på appen men inget om att välja att spela upp via wi-fi.

Kommentarer

  • Hej
    Inte via telefonappen, nej - men vi har en Sonos-app som du hittar om du går in under lägg till tjänst (har jag för mig att det heter) och scrollar ner till Sveriges Radio.

    mvh