Lyssna på radiosporten live under flygresa

Hej,
Har wifi på mitt flyg och undrar om det är möjligt för mig att lyssna på liveradio under resan? Vissa streamingtjänster (oftast video) har restriktioner, exempelvis cmore.
Tack på förhand,
Joachim

Kommentarer

  • Hej
    De livesändningar som sänds just nu har inga geografiska restriktioner, det är bara under stora internationella evenemang (OS, fotbolls-vm) som vi har det.

    mvh