Lyssna på kanal från Sveriges Radio

Hej.
jag är intresserad av att använda min E
paidsom en vanli radio, men jag klarinett ev det,
Jag lyssnar oftast på den kommersiella Sveriges radio.men den stängs av efter några minuter,man får bevaka det man lyssnar på
geom att på nytt får bevaka att kanalen hålls öppen
Min fråga är har Sveriges radio någon kanal öppen där jag direkt kommer in i pågående sändning?

Kommentarer

  • Hej Gösta!

    Här kan du lyssna direkt på alla våra kanaler:
    sverigesradio.se/kanaler

    Var det svar på din fråga?
    Annika Webbmaster
  • Ja,jag är tacksam svaret, men tablån kunde förbättras med
    ”pågåde sändning”.

    Bästa hälsningar
    Gösta
  • Hej Gösta!

    Här blev jag förbryllad, eftersom jag trodde att vi hade en tydlig sådan länk, men jag ser att den har försvunnit från P1:s tablå! Det behöver vi ju lösa, så tack för att du förtydligade problemet.

    I tablån för P2 och de flesta andra kanaler finns direktlänken kvar, så jag utgår från att det inte varit meningen att ta bort den!

    Tack för att du tog dig tid att förtydliga, för detta fel hade vi inte sett själva än!

    Annika Webbmaster