Hur kan jag lyssna på flera avsnitt i följd?

Hej!
Hur kan jag lyssna på flera avsnitt efter varandra utan att behöva pilla med telefonen?
Man kan ju ladda ner flera avsnitt och sedan lyssna på alla, men då får man dem i fel ordning. Skulle vara bra om man kunde byta plats på avsnitten man laddat ner.

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Om du trycker på trepunkts-menyn som du finner i anslutning till avsnitten, så finns det möjlighet att lägga avsnittet i något vi kallar Min lista, och den listan kan du sedan spela upp i en följd, samt ändra ordningen i.

    För att hitta tillbaka till de avsnitt du lagt i Min lista går du in under Min sida i appens nederkant.

    Hör av dig om du behöver en tydligare beskrivning – och trevlig lyssning!
    Annika Webbmaster
  • hmm... Jag gjorde så, alltså la dem i listan och valde 'spela' alla, med resultat att det uppspelningen ändå skedde i fel ordning. spelaren började nerifrån i listan, alltså med de nyaste avsnitten. Varför?
  • Varför?

    Det undrar jag med!

    Tack för att du rapporterade in det. Vad har du för telefon?
    Annika Webbmaster
  • Samsung sm-a520f
  • Tack! Kallas även Samsung Galaxy A5, vilket jag skriver eftersom jag vill komma i håg det när jag pratar med våra Android-utvecklare om detta fel.
    Annika Webbmaster
  • "Min lista" spelar upp avsnitten i den ordningen jag la in dem. Lägger jag in avsnitt 16 först och sedan avsnitt 15 så spelas avsnitt 16 först och sedan 15.
    Men har jag tidigare inte lyssnat klart på något avsnitt så börjar spelaren att spela därifrån jag slutade senast och inte från början på avsnittet.
    Ex: tidigare har jag lyssnat 8 av 9 min på avsnitt 16 och lika på avsnitt 15. Då spelas först sista minuten av avsnitt 16 upp och sedan sista minuten av avsnitt 15 upp. (Om jag lagt in dem enl ovan.)
    Jag har en Samsung S8.
  • Tack, det där med att ett påbörjat avsnitt känner av att det är "halvlyssnat", är ju i de flesta sammanhang en tillgång, men här blir det ju inte bra.

    Jag ska ta upp även det med utvecklarna. Idealet här kanske skulle vara att man, när man börjar spela en lista med halvfärdiga avsnitt får en fråga om man vill spela även dessa från start. Ibland kan man ju vilja det medan man inte vill det andra gånger. (Den av mig föreslagna lösningen kan nog vara svår att genomföra i praktiken, gissar jag som inte vet hur apparna är kodade rent tekniskt.)
    Annika Webbmaster