Lyckas inte längre radera program från "Fortsätt lyssna". Hur ska man göra?

Jag lyckas inte längre radera program som jag lyssnat klart på från "Fortsätt lyssna". Hur ska jag göra? Har en Android.

Kommentarer

  • Hej Åsa!

    Det ska gå att radera genom att svepa åt sidan. Vi behöver på ett eller annat vis förtydliga detta, för ni är många som undrat om vi har tagit bort den funktionen!
    Annika Webbmaster
  • Tack för hjälpen! Nu fungerade det.
    //Åsa
  • Tidigare kunde man ta bort flera avsnitt på en gång från "Fortsätt lyssna", ja t o m tömma helt med några enkla klick. Den funktionen finns inte kvar vad jag kan se.
  • nej, det stämmer. Bara ett ljud i taget.