Logik Ipad

Har svårt att förstå varför jag skall trycka på ”Hantera” för att få mina program som jag följer. Det hade väl varit naturligt att jag kommer till det läget först och har valet ”senaste” i stället om jag vill se vad som är nytt. Alternativt att texten ”Hentera” byts ut mot ”Dina val” eller något annat som är mera kopplat till vad sidan består av från mita användarperspektiv.

Kommentarer

  • Jag håller med. Och, viktigare, det gör även de kolleger som bestämmer över appen!

    Vi ska ändra flera texter, men jag vet inte när den förändringen kommer ut. Nya avsnitt från program du följer ska heta Ospelade avsnitt och länken Hantera i den vyn ska ändras till Program. Jag hoppas att det blir tydligare så.

    Tack för att du vill hjälpa oss att göra en bättre app!
    Annika Webbmaster