Lodrätt 5 har för många rutor så det går inte att skicka in krysset får svar att allt måste fyllas i

Lodrätt 5 har för många rutor så det går inte att skicka in får svar att allt måste fyllas i

Kommentarer

  • Hej
    Du ska kunna skicka in. Problemet med att skicka in har inte med att det finns en extra ruta som inte kan fyllas i att göra.
  • Det går inte att skicka in får upp en ruta där det står att alla rutor måste fyllas i.
  • Om det var detta som är orsaken till att det inte går att skicka in så hade det varit femtio gånger fler anmälningar här. Något annat är fel eller felinställt i webbläsaren. Har du testat med en annan webbläsare?
  • När kunde du skicka in senast?
  • Jag skickar in varje vecka och aldrig haft problem tidigare
  • Är det Internet Explorer som används? Det kan ha hänt något i och med veckans uppdatering från Microsoft. Testa med att rensa upp den lite genom att ladda om melodikryss-sidan från grunden med tangentkombinationen Ctrl och F5. Då ska inte något gammalt "skräp" ligga kvar från tidigare. Sedan får du tyvärr skriva in allt igen.