Programmet ”Frälst”: ljudet försvinner efter halva tiden, uppspeln. fortsätter utan ljud

Ljudet stannar av trots att programmet fortsätter.

Kommentarer

  • Ljudet kommer tillbaka igen efter tre minuter, 30 minuter in i programmet...
  • Tack!

    Vi verkar ha spelat in tre minuters tystnad under den tid vi sände lokala nyheter.

    Tack för att du rapporterade in det, Åsa, och för att du berättade att ljudet återkommer efter tre minuter, Supporter!
    Annika Webbmaster
  • PS:
    Om andra lyssnare blir nyfikna, så hittar ni programmet här:
    Frälst med Sanna Lundell
    Annika Webbmaster
  • Att kunna spara programmet utan detta avbrott, så att delarna liksom klistras ihop och vi slipper gamla nyheter, vore förstås bättre, eftersom lokala nyheter är väldigt viktiga när de är lokala - och nya. När vi lyssnar i efterhand ser vi i allmänhet inget större värde i äldre nyheter ... Men det är tekniskt komplicerat (vilket betyder dyrt) att lösa, och därför har vi valt att göra så här.

    Varför det inte kom med ett nyhetsblock under just detta program, vet vi ännu inte. Skönt att vi i alla fall vet att hela programmet Frälst finns att lystna på, om än med en oväntad paus mitt i ...
    Annika Webbmaster