Var finns Min Lista?

Hur får jag fram Min lista?

Kommentarer

  • Hej Linda!

    Om det är Min lista på vår hemsida, så hittar du den här:
    https://sverigesradio.se/minlista

    Länk dit finns i menyn (tre vågräta streck) som finns på nästan alla sidor hos sverigesradio.se.

    Hoppas att den beskrivningen hjälpte. Hör av dig annars och berätta om du besöker oss med mobil, surfplatta eller dator, så kan vi skräddarsy beskrivningen efter hur det ser ut med exakt hos dig!
    Annika Webbmaster