Lättare att hitta radioföljetongen

Vore fint om ni kunde skriva sändningsdatum på avsnitten i Radioföljetongen. Det är omöjligt att komma ihåg vilket avsnitt som just sänds av en radioföljetong, Däremot är det enkelt att veta vilket datum man missat att lyssna.
Det är också mycket krångligt att hitta fram till Radioföljetongen. Bättra er!

Kommentarer

  • Hej Annika!

    För att kunna ge ett bra svar som inte blir allt för långt, vill jag veta ifall det är appen Sveriges Radio Play, vår hemsida eller någon annan plattform din fråga gäller. (Samma problem finns på flera ställen, men hur man kommer runt det varierar lite.)

    Annika Webbmaster