Låtlista p1

Låtlistan på p1 sommarpratare fungerade inte alls på onsdag och väldigt trögt på torsdag. Någon som sover på jobbet eller?

Kommentarer

  • Hej
    Första versionen av låtlistan skapas automatiskt av en robot som lyssnar och identifierar låtarna - det har varit problem med streamingen för vissa under dagen, så det kan vara så att roboten haft problem med att kunna lyssna.

    mvh