Läsa nyheter

Jag låter inte nyheter plinga in och störa mej kontinuerligt, utan sätter mej och läser på sr.se någon gång per dag. Då jag klickat upp en nyhet och läst den, är det irriterande krångligt att komma tillbaka dit där jag var. Det handlar dels om att vissa nyheter kommer utifrån någon lokalradiostation, så då befinner jag mej plötsligt på deras sida, i stället för på rikssidan där jag var, och där jag vill fortsätta. Ännu krångligare är det om jag hamnat bland de nyheter som blivit lite äldre och jag fått trycka på + längst ned på sidan för att få fram. Och vi ska inte tala om hur det blir om jag kommit ännu längre ner och tryckt på ett till +. Det är då så många moment av klickande och scrollande för att komma tillbaka där jag var, att jag drar mej för att öppna nyheter, som jag egentligen skulle vilja läsa. Går det inte att ordna så att man naturligt kan fortsätta precis där man var innan man klickade på nyheten?

Kommentarer

  • Hej
    Vilken webbläsare är det du använder, och är det på en dator eller telefon?

    Om du klickar på bakåtknappen i webbläsaren så borde du hamna där du var i löpet, men det kan hända att det är vissa lägen där det inte fungerar som det ska.

    mvh

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.