Länk följer inte med när jag delar till FB Messenger

Sedan december har länkarna inte följt med när jag delar i sr-appen

Kommentarer

  • Tack, det får vi titta på!

    1. Gäller det Iphone eller Android?
    2. Har testat att dela på annat vis? Fungerar det i så fall som det ska?
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Ifall det är på Iphone, så är det ett problem app-teamet redan kände till:
    Jag tror detta är ett problem i Messenger. Det är samma fel vid alla försök att dela, oavsett vilken app man delar från till Messenger.
    Vi tror alltså att det inte tyvärr inte finns så mycket vi själva kan göra.

    Om vi har fel och du kan dela innehåll till Messenger från någon annan app där länken följer med korrekt, vill vi förstås veta det och se hur den appen har löst det!

    Tack för att du tog dig tid att rapportera in detta!
    Annika Webbmaster
  • Hej och tack för svar! Ja, iPhone sedan i december någon gång. Testade att dela från Podcast-appen med samma problem, så det verkar som det är det felet ni kände till ja, hoppas det löser sig iaf,

    Tack för en bra app!
    Klas
  • Tack själv för att du vill dela med dig av vårt innehåll!

    Det ligger helt i vårt intresse att det funkar.

    Utvecklarna har fått del av tacket.
    Annika Webbmaster