Lägg till Dagens eko bland senaste nyhetssändningar

Hej!
Ofta när jag ska lyssna på dagens eko så har det kommit en annan eko sändning och "knuffat ut den" från senaste nyhetssändningar.
Jag skulle vilja se "dagens eko" som en egen nyhetssändning på samma sätt som kulturnyheter, vetenskapsradion etc.

Kommentarer

  • Hej
    Är det poddversionen av Ekot du lyssnar på?

    De nya sätten att lyssna på Ekot har gjort att vi har behövt ändra hur ofta poddflödet uppdateras - men det har gjort att flera med dig saknar att lätt kunna höra Dagens Eko.
    Vi har diskussioner om hur vi ska göra, om vi ska skapa flera flöden för olika behov, och jag hoppas att vi har ett svar snart.

    mvh
  • Nu har det gått lite tid sedan den 16 januari, har ni hittat någon lösning för hur man enkelt ska nå fram till exempelvis Lunchekot även efter att ettnyheterna sänts?

  • Hej både Karin och Henrik!

    Jag ett par olika tips beroende på vilka plattformar ni använder.

    Lyssnar ni med vår Play-app för Iphone eller Android, via sverigesradio.se i en webbläsare eller på något annat vis?
    Annika Webbmaster
  • Problemet uppstår när jag går via sverigesradio.se, appen gillar jag.
    Hej
    H
  • Hej
    Det pågår ett arbete med det, och det är närmare en lösning men inte klart än.

    mvh