Kryssplanen "lös krysset" och P4 i samma fönster?

Varför måste jag öppna två fönster för att lösa krysset på kryssplanen och sen öppna nytt fönster för att lyssna på programmet. Varför inte en direktlink från "Lös krysset-sidan" till P4?

Kommentarer

  • Hej
    Om du först startar P4 och sedan går vidare till kryssplanen så kommer radion att fortsätta spela.

    mvh
  • Nej, du har fel! Jag måste öppna helt ny sida: "lös krysset" när jag är inne och lyssnar på P4. Ljudet följer INTE med till nya sidan.

    Inget svårt men onödigt att inte kunna ha det på samma sida, eller hur?
  • Hej
    Stoppas ljudet alltid om du går till olika sidor på sajten, eller är det bara när du går till Lös Krysset?

    mvh