Kategorisera min lista

Hej

Jag gillar funktionen "min lista". En förbättring vore att kunna skapa flera olika listor för att skilja på intressanta program beroende på humör.
Tex ha en separat lista för dokumentärer som inte alltid lämpar sig för lyssnande på jobbet som exempel.

Även uppskattat om ni fixar buggen som jag rapporterat tidigare om att program ibland inte börjar spelas upp från början utan i mitten av klippet även fast jag aldrig lyssnat på det klippet tidigare.

Mvh // Rikard

Kommentarer

  • Hej
    Jag ska lägga in det som ett förslag.

    Angående din bugg så försöker jag själv att återskapa den, men har inte lyckats än, och det är inte något vi fått in fler rapporter om.
  • Hej Karolina

    Kan lägga till lite information som kanske kan hjälpa till i spårningen. Jag sitter på MAC (uppdaterad) med senaste versionen av firefox. Har flera sr.se tabbar öppna så ibland spelar jag från min lista och ibland live från en annan tab. Så kan det vara något med att jag byter tab och spelar upp ett annat klipp och läsaren kommer ihåg någon position?
    Har som sagt inte lyckats hitta något konkret samband men detta är det jag kan komma på för det kan vara användarberoende.

    Mvh // Rikard
  • Ja det kan nog vara orsaken - jag ska testa om jag kan återskapa det på det sättet.