Kan inte spela program på safari 12.0.3

Efter att ha uppgraderat min iMac till 10.14.3 så kna jag inte längre lyssna på programmen.
Hittar inget liknande i forumet.
Kan det var nån inställning? Inget uppspelande eller ljud whatsoever.

Kommentarer

  • Hej
    Kan du testa att tillåta automatiskt uppspelning?
    https://support.apple.com/sv-se/guide/safari/stop-autoplay-videos-ibrw29c6ecf8/mac

    mvh
  • Har testat redan...
    De lustiga är att det funkar på min Macbook men den har Mac os 14.0.2, enda skillnaden.
    Och andra sajter som svtplay funkar utan problem.
    ?
  • Hej, min Macbook hemma hade  10.14.2/12.0.2, så jag testade, uppdaterade till .3 och testade igen - och tyvärr fungerar det.
    Jag använder dock aldrig Safari annars, så jag har aldrig ändrat några inställningar, så det kan ju vara någon som ställer till det.

    Kan du testa i inkognitoläge?

    mvh