Kan inte lyssna på "Barbro "Bang" Alving – en radiolegendar"

Hej!

Jag får Felkod 3 i Chrome. I Edge ser man att ljudet spelas men det kommer inget ljud. Samma sak när jag lyssnar på mobilen - Safari spelar men det kommer inget ljud. Skulle gärna spela upp klippet för kursdeltagare på en medieutbildning på fredag nämligen.
Jag tänker att det då är ngt fel på filen och att filen inte ligger hos mig. Återkom gärna med tankar på lösningar

Kommentarer

  • Hej!
    Vi har fått problem med att en del äldre ljud - jag tror alla är från 2008 - har slutat att fungera. Jag vet inte om filerna har blivit korrupta eller om de är i något format som blivit för gammalt, men jag ska ta och gräva i det, och se om det är ljud som går att ersätta.

    mvh