Kan inte lyssna i datorn

Jag får inte på ljudet på darton:

Hur gör jag????????????????

Kommentarer

  • Hej Frida!

    Du hade skrivit i en annan tråd, Kunde inte starta ljudspelaren (FELKOD: 66) Firefox/OS X, men jag vill skapa en egen tråd av detta.

    Visst är det en Windows-dator du har, inte Mac (som OS X innebär)? Eftersom du valde att skriva i den tråden, gissar jag att du har fått felkod 66.

    Vi vet ännu inte varför det blir så hos en del lyssnare, men ni är ett par som har fått samma fel.

    Vi börjar med att ge ett alternativt sått att lyssna som förhoppningsvis kan fungera medan vi felsöker.

    Kan du lyssna via denna hemsida?
    Delar av Sveriges Radios utbud hos Tunein

    Där kan du finna de flesta direktsända kanaler och några av våra program. Om du saknar en kanal eller ett program så hör av dig och berätta det, så hjälper vi dig att finna även dessa om vi kan!

    Återkom och berätta om det går att lyssna via Tunein-länken ovan.

    Annika Webbmaster
  • Fungerade inte via sverigeradios hemsida, men fungerade på Tunein (Felkod: 66) via Chrome. Tackar
  • Hej Niko!

    Bra att du kan lyssna via Tunein, men samtidigt skulle jag vilja förstå vad som blivit fel hos dig! (Det är nämligen inga allmänna problem nu, så vitt vi kan bedöma från felloggar och liknande.)

    Vet du om felet har uppstått helt nyligen eller har pågått ett tag? Kvarstår problemet? Vilken kanal är det du lyssnar på?

    Svara på det du kan!
    Annika Webbmaster
  • Jag vet inte hur länge problemet pågått men det är via jobbets nätverk jag har problem,
    har fortfarande samma problem.
    Inga "live" kanaler fungerar via svergieradio hemsidan. Men jag kan lyssna på det som är offline, p3 dokumentär och liknande.
  • Ok!
    Har du möjlighet, så kolla gärna ifall dina kolleger har samma problem. Det skulle i så fall kunna vara er brandvägg som blockerar vår trafik.

    Annika Webbmaster