Kan inte logga in på P3 Osignat

Hej!

Jag vill skicka in musik till P3 Osignat med det går inte att logga in. Har provat i mobilen och flera webbläsare på datorn (bl.a. Chrome o Safari). När jag loggar in med Facebook så står det inte att jag är inloggad. Vad är det som är fel?

Mvh
Andreas

Kommentarer

  • Hej
    Fungerar det fortfarande inte?
    Det har gjort en uppdatering, och för mig så fungerar det nu (med Chrome).

    Mvh
  • Hej
    Hittar inte inloggningssidan till Osignat. Kan ni lägga en länk här?
    Tack!
    /MVH
    TJ

  • Hej Tulsa!
    Tyvärr har jag inte lyckats få något annat svar än att P3 Osignat inte kommer sända nästa år. Jag har bett redaktionen svara dig här i forumet.