KAN

KAN JAG SPARA  SOMMAR PROGRAMMEN I MIN MOBIL UTAN ATT JAG BEHÖVER BETALA FÖR DETTA,JAG MENAR SÅ ATT JAG KAN LYSSNA NÄR JAG HAR MÖJLIGHET TILL DET

Kommentarer

  • Hej
    Om du laddar ner vår app Play så kan du välja att ladda ner avsnitt (utan musik) och lyssna när du vill, och utan internetuppkoppling.

    Du kan även ladda ner dem med valfri annan podd-app.

    Här har du instruktioner för hur du kan lyssna på våra poddar:

    mvh