Julkalendern 2019

Hej! Jag och min lillebror undrar om radiokalendern Biggest Bang kommer tillbaka. Vi älskar verkligen den serien och önskar att få tillbaka den. //Storasyster och lillebror❤️

Kommentarer

  • Hej!

    Tyvärr brukar det endast gå att ta del av julkalendrar under en begränsad tid, men skriv till Barnradion och fråga dem:
    barnradion@sverigesradio.se

    De planerar ju hela tiden in nya serier, så det är väldigt bra om de får veta vad ni saknar!
    Annika Webbmaster