Iphone

När man duttar på den nyhetspushnotis som man får i mobilen kommer man bara till den där rösten som tjatar om ”det här är en...”, jag vill ju att själva nyheten ska spelas upp!! Det är jätteirriterande.  att sedan istället själv. försöka leta rätt på nyheten  kopplad till pushnotisen är omöjligt...:(. Snälla går det att ordna! Vill kunna höra Coronamyheterna genom att klicka på de nyhetsutskick (notiser) ni gör ju!Mvh

Kommentarer

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.